ADVERTISEMENT

Pisah Ranjang, Bintang Sinetron Viral Labrak Anak Artis yang Ganggu Suaminya

Mohammad Abduh - wolipop Senin, 18 Apr 2022 10:45 WIB
Puteri Sarah Liyana Foto: Dok. Instagram
Jakarta -

Pemain sinetron Malaysia Puteri Sarah Liyana melabrak anak artis yang terus mengganggu suaminya. Padahal saat ini Puteri dan suami juga sudah pisah ranjang.

Puteri Sarah Liyana merupakan aktris yang populer di Malaysia pada 2000-an. Sudah puluhan judul drama Malaysia dibintanginya hingga 2022 dia ikut bermain dalam serial Tanggang Langgang di TV3.

Kini melalui unggahan Instagram Story, Puteri Sarah membuat heboh di negaranya. Pasalnya dia membuat unggahan melabrak anak artis yang ditudingnya menjadi orang ketiga dalam pernikahannya dengan sang suami, Syamsul Yusof.

Anak artis itu adalah Ira Kazar. Ira merupakan anak dari aktor, penyanyi dan pelawak Malaysia, Kazar Saisi. Dia juga populer di Instagram dengan nama akun Irakaza dan followers lebih dari 152 ribu.

Puteri Sarah dalam unggahan di Instagram Story menyebut nama Ira Kazar. Dia merasa Ira terus mengganggu suaminya padahal katanya wanita itu sudah punya pacar,

Puteri Sarah LiyanaPuteri Sarah Liyana labrak Ira Kazar di Instagram. Foto: Dok. Instagram

"Tak silap saya, anda dah ada teman lelaki kan Ira Kaza? Semuanya tak kekal. Malah baru-baru ini pun anda ada teman lelaki kan? Mana pergi semua teman lelaki anda? Kenapa nak kena kejar suami orang lagi? Memang tiada maruah ke hadap suami orang? Sebab nak harta dia? Sila jadi matang dan bekerja. Saya sendiri pun kerja cari duit sendiri. Jangan ambil jalan mudah, minta duit dekat suami orang. Selama empat tahu saya diam, membisu tapi makin lama anda pijak kepala saya," tulis aktris 36 tahun itu dalam unggahannya.

Puteri Sarah begitu emosi menghadapi Ira Kazar. Dia pun mengaku akan melaporkan Ira ke kepolisian setelah sebelumnya juga pernah melakukan hal serupa.

"Jumpa anda di mahkamah Ira. Lupa ke dulu saya pernah buat laporan polis pasal anda. Tapi saya masih kesian lagi. Kali ini tidak," tegasnya.

Puteri Sarah Liyana menikah dengan sang suami aktor Syamsul Yusof pada 2014. Dari pernikahan tersebut keduanya dikaruniai dua anak. Pernikahan Puteri Sarah dan Liyana dikabarkan retak sejak 2020.

Aktor Syamsul Yusof sudah lama tidak tinggal serumah dengan Puteri. Namun pemain film Munafik 2 itu belum mengajukan gugatan cerai.



Simak Video "Pasangan Selingkuh, Siapa Salah?"
[Gambas:Video 20detik]
(eny/eny)